SHOUT HERE


ShoutMix chat widget

Monday 12 April 2010

Pakej 4H3M Jakarta/Puncak/Bandung

Kami bukan sahaja menyediakan pakej umrah tetapi kami juga menyediakan pakej pelacongan ke tempat-tempat lain. Untuk Pakej 4H3M ke Jakarta/Puncak/Bandung butirannya adalah seperti berikut (mengikut butiran pakej sebelum ini).

Hari Pertama - Kuala Lumpur/Jakarta/Puncak

Berkumpul di LCCT dan berlepas ke Jakarta sampai di Lapangan Terbang Soekarno Hatta. Selesai urusan bagasi dan imigresen peserta akan dibawa menaiki bas menuju ke Puncak dan bermalam di sana.

Hari Kedua - Puncak/Bandung

selepas sarapan dibawa terus ke Bandung dan dibawa melawat Tengkuban Perahu Nokano dikenali juga sebagai Sengkuring Dayang Sumbi Kolam Air Panas, tempat membeli-belah di Cihampleas dan Ganjur Snacks & Crackers. Bermalam di Bandung. Malam acara bebas.

Hari Ketiga - Bandung/Jakarta

Selepas sarapan bersiap untuk ke Jakarta melalui pemandangan "Cipularong Highway" dan melawat Ancol Dreamland dan menyaksikan pertunjukan ikan lumba-lumba. Makan tengahari dan malam di restoran tempatan (halal). Selepas makan malam peserta akan dibawa ke hotel dan acara bebas.

Hari Keempat - Jakarta/Kuala Lumpur

Selepas sarapan peserta akan dibawa ke Kota Raya Jakarta. Lawatan National Monument dan Rumah Batik di Mangga Dua. Seterusnya ke lapangan terbang untuk kembali ke tanah air.

3 comments:

  1. berapa harga utk pakej bandung??

    ReplyDelete
  2. utk yang pakej paling baru trip bulan july rm1200. all in. further info boleh hubungi Hajjah Arbaiah (016-5619110)

    ReplyDelete
  3. Saya dah ada tiket ke Jakarta pada 23-26 Nov 2010.
    Kami 2 dewasa 3 kanak-kanak. Boleh dapatkan sebutharga untu Pakej Jakarta-Ouncak-Bandung dan itenary. Kalau boleh kami nak lawat zoo di bandung.

    Tq

    ReplyDelete